Naast de Joppekerk is er weer de traditionele kerststal met levende dieren. Dit jaar is het een jubileumeditie. Het is namelijk voor de vijftigste keer dat een grote groep vrijwilligers de stal bouwt en de dieren verzorgt. Wat in 1971 begon als een bescheiden initiatief, is uitgegroeid tot een warme en geliefde traditie die voor velen niet meer weg te denken is.
Vanaf 24 december 12.00 uur tot en met 30 december.
Wilt u de dieren niet voeren. Ze worden goed verzorgd door de vrijwilligers.
In de kerk is er ook een kerststal en kunt u een kaarsje aansteken.
Foto's: RK Kerk Joppe

De kerststalbouwers van 2025. Vier zaterdagen voor Kerst zijn ze druk in de weer om er wat moois van te maken.
V.l.n.r. bovenste rij: Jos, Bas, Arnoud, Wisse en Paul.
Middelste rij: Rinze, Jurre en René.
Voorste rij: Rosa, Iris, Maarten en Gert-Jan.
Niet op de foto zijn Martijn, Maurice, Henny en Trees