Donderdag 14 mei was er bij uitzondering geen Seniorensoos vanwege Hemelvaartsdag en sluiting van het Trefpunt. Maar verder is er iedere donderdagmiddag van 14.30 tot 16.30 uur deze gezellige bijeenkomst voor senioren in 't Trefpunt.
Er zijn activiteiten zoals koersballen en sjoelen, of tafelspelletjes Rummikub, Triominos of bridge. Maar gezellig koffiedrinken, wat kletsen en kennismaken met anderen is misschien wel het meest belangrijk.
Deelname en de koffie zijn gratis. Joke Lubberdink en haar team ontvangen u graag!
Seniorensoos, november 2025, Foto Sander Wels
Aanmelden is niet nodig. Ook vervoer kan geregeld worden.
Desgewenst kan aanvullende informatie worden gevraagd via e-mail: