Weekblad De Gids samen met Artzet Media

Gepost in Nieuws

Weekblad De Gids is sinds 1 januari 2020 in andere handen. Artzet Media, uitgever van onder andere de Bathmense Krant en de Holten­extra, heeft de exploitatie van Jannie Besselink over­genomen. 
Jannie was sinds 2013 eigenaar/uitgever van De Gids en is al sinds 1991 al aan het week­blad verbonden. Jannie blijft de eind­redactie en de opmaak verzorgen.

Samenwerking
DeGidsLogo kleinNieuw logo weekblad De gidsJannie Besslink: “De jaren beginnen te tellen en ik heb het al die tijd in mijn eentje gedaan. Dat wordt natuurlijk steeds moeilijker. Ook is het tegen­woordig belangrijk om als uitgeverij naast de papieren krant een ‘nieuws­portal’ te hebben. Gids0ndertekening kleinJannie Besselink (l.) en Camilla Klein Nagelvoort bezegelen de samenwerkingEn dat was voor mij een brug te ver. Ik werk al jaren samen met Camilla Klein Nagel­voort van Artzet Media. We hebben diverse gesprekken gevoerd over hoe we tot een samenwerking zouden kunnen komen. Ik wil namelijk nog graag voor de krant blijven werken. We zijn uiteindelijk tot een overeen­komst gekomen en sinds 1 januari 2020 is de exploitatie van De Gids in handen van Artzet. De Gids heeft een compleet nieuwe huis­stijl ondergaan en deze huis­stijl is ook doorgevoerd op de nieuwsportal. We gaan over en weer gebruik maken van elkaars capaciteiten en expertise. Door de handen ineen te slaan staan we samen sterker in de snel veranderende media­wereld.”
Camilla Klein Nagelvoort van Artzet Media is blij met de samenwerking: “Jannie en ik kennen elkaar al vele jaren en we hopen dat we samen De Gids nog vele jaren in de gemeente Lochem kunnen ui­geven. Jannie zal hier natuurlijk haar steentje aan blijven bijdragen. Zo zal ze de eind­redactie op zich nemen en de opmaak van de krant verzorgen.”

Nieuwsportal De Gids
Voor bestaande en potentiële klanten betekent deze samen­werking in de praktijk een verbeterde dienst­verlening evenals een breder aanbod van diensten en producten. De huis­stijl van de krant heeft een metamorfose onder­gaan en met de content in digitale vorm wil Artzet Media het digitale bereik vergroten, waardoor de website in combinatie met de facebook­pagina ook aantrekkelijker wordt voor haar lezers en adverteerders. Camilla en Jannie verheugen zich erg op de samen­werking en zien de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Gewijzigde contactgegevens
Vanaf heden zijn de e-mailadressen voor de aanlevering van advertenties en kopij gewijzigd.
Advertenties en familieberichten uitsluitend sturen naar: .
Kopij uitsluitend sturen naar: ; tel. 0573-215185.


Gorssel, 7 januari 2020

 

Deel deze pagina

Deel op FacebookDeel op TwitterStuur een link van deze pagina per e-mail